Strona główna

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

po przerwie

No i zrobiła mi się przerwa dłuższa niż myślałam. Najpierw był urlop, potem nadrabianie zaległości zdjęciowych, a potem to ze mną wewnętrznie rożnie bywało.
Na powrót, zdjęcia które sprawiły mi bardzo dużo przyjemności. Nosiłam się z zamiarem uchwycenia tych eterycznych kwiatów już od jakiegoś czasu. Ale nigdy się nie mogło wszystko zgrać: miejsca, pogoda i aparat w moich łapkach. Jak już się prawie zgrało ( prawie bo samo południe to najgorsza pora do robienia zdjęć), no to poczyniłam całą sesję Makowym Panienkom :)
Niestety jak to zwykle bywa w moim przypadku, podczas pracy nad zdjęciami, dopiero mnie olśniło i nagle zaczęłam mieć tysiąc fantastycznych pomysłów jakby tu kadry ulepszyć i inne ciekawe ujęcia zastosować.... No i z tych zdjęć z których byłam dumna, zostało zaledwie kilka, z których średnio jestem zadowolona.... echhhhh, no cóż praktyka czyni mistrza jak to mawiają i pozostaje mi mieć nadzieję, ze kiedyś te genialne pomysły będę przychodziły do głowy w trakcie robienia zdjęć, a nie po fakcie :)
 Przedstawiam Maki i inne Polne Kwiaty a gdzieniegdzie ich lokatorzy :)


3 komentarze:

  1. 25a.jpg i ostatni :) nareszcie jakieś zdjęcia, już bałam się, że zaprzestałaś! ;) pozdrawiam! i życzę duużo udanych karów i inspiracji i czasu i zgrania wszystkich potrzebnych czynników;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Co zdjęć to raczej nie przestanę :) to taka moja nieuleczalna choroba :) Widzę, że spodobały się moje "artystyczne" wizje :) cieszę się bo z ogromną dozą niepewności przemyciłam je tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odrzuć niepewność, rób zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń